piątek, 8 lutego 2013

Cwaniara






PODPIS

47 komentarzy:

  1. no wiesz, zabijać Wisię za dwa małe listeczki ???
    fssstyt :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo na jednego małego pieska, trzy koty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zdecydowanie :)
      Ruficzek to takie spokojne ciele, a tu trzy wyrafinowane cwaniary :)))

      Usuń
    2. Dokładnie! Biedne psy zawsze dostają po uszach za kocie wybryki ;)

      Usuń
  3. Zawsze cieszę paszczę przy Twoich mini komiksach :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że zastosowałaś do pkt 1, 2 i 3 z listy zarządzania czasem:)))

    Wisia na salonach rezyduje. Fiu, fiu.

    Dobrego i słonecznego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podle i podstepne kociska! Rufi powinien zaczac je ganiac i wymierzac sprawiedliwosc. Co za nieposzanowanie osoby PSA!!!
    Dac kurze grzede, a ona gdacze jeszcze wyzej siede.
    A WuWu nalezy sie prysznic z psikawki do kwiatow. Niedobra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Panienki Wisi niezły zbój się robi ;) A jak się na nią spojrzy, to słodka, chodząca niewinność :)) Ale chyba świadczy to tylko o tym, że czuje się u Was bezpiecznie i ma ochotę na psoty. Fajnie :) Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za lobuzina...i TAK o Rufim mowic??? Chyba trzeba stworzyc Lige Wspierania Rufiego! Ciezki ma zywot z tymi przebieglymi draniami wasatymi! Kto sie zapisuje? :)
    Opakowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja!
      własna piersią będę bronić Rufiego przed tymi cwaniakami!

      Usuń
  8. Wiśka jaka hej do przodu! Rozbisurmaniła się! Mam nadzieję, że Rufidło nie słyszało tego :) A jakie oczko ma już ładniutkie :)
    Alucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego jestem anonim???!!!

      Usuń
    2. Szanowna Alicjo! Jesteś anonim bikos opublikowały mi się dwa razy ten sam post, a Ty pechowo podpisałaś się pod tym, który zdecydowałam się byłam usunąć. Ty to masz pecha!
      :D

      Usuń
  9. Trzy listeczki??? Pchi tylko trzy listeczki????
    Lubię kocie sposoby na ujście płazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Aniu nie wiesz, że na wiosnę się roślinki przycina, żeby lepiej rosły;-))) Podziękuj ładnie Wiśce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedny Rufi, żadnego szacunku nawet od najmłodszych stażem domowym, jak on to znosi, to nie pies tylko anioł ;-)
    Ale z Wisi ślicznotka, i te czarne plamki na pyszczku - miss.

    OdpowiedzUsuń
  12. rozrabiaki z tych kociaczkow, ale jak tu nie wybaczyc takim pyszczkom. Mnie tez bylo ciązko na sercu jak Lunek pozbawil nas drukarki, dostepu do internetu i ladowarki ale takie to zycie z domowym zwierzyncem.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłą demolkę Wam zrobił! Ale kocha się je mimo wszystko :)

      Usuń
  13. Pani Aniu po prostu padlam.Pani to ma talent.Kociaki przecudne - moje marzenie.Mam 2 burasy, ale taki kudlaty to byloby cos.Pozdrawiam serdecznie.Prosze wyglaskac odemnie te cudowne kociaki.AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje - mam nadzieje , ze byly zadowolone z tych dodatkowych pieszczot.:) AnnaR

      Usuń
  14. Wisia niszczyciel:)Czarno białe mają pociąg do kwiatków chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadomo - koty spryciule chciały wrobić psa - podobno głupszego od nich - co za szok !! Łysa nie dała się nabrać. Ha ha ha jak zwykle wspaniały tekst :)
    Pozdrawiam - Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecież i tak by same kiedyś spadły...oj, Aniu,Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam mała i zbiłam sąsiadce szybę w oknie to na oskarżenia mamy odpowiedziałam: "To nie ja! To taka sama dziewczynka, tak samo ubrana"
    Nie wiem kto opowiedział Venus tę historię ale teraz testuje ją na mnie... Gdy na nią krzyczę bo właśnie trzyma łapkę w doniczce, z której ubyło już połowę ziemi... Patrzy na mnie niewinna i zdziwiona spojrzeniem, które mówi: "to przecież nie ja!!" ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ona biedaczka nie ma na kogo zwalić :(
      Psa jej trza! :))

      Usuń
  18. No i kto tej Wiśce co zrobi? A bo to raz kota chciał ktoś zabić? Ja swoje zabijam codziennie po dwa razy a jeszcze chodzą...

    OdpowiedzUsuń
  19. to cwaniary jedne !!! na biednego piesak....

    OdpowiedzUsuń
  20. Biedny Rufi on pewnie jeszcze im pokarze kto tu rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wisia szybko się uczy jak wyjść z opresji.Biedny Rufi.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam piątkowe komiksy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki epitetm no też coś... rozbrykały się kotki

    OdpowiedzUsuń
  24. Rufi nie pozwól sobie na takie obrażanie. Pilnuj koty, aby szkód nie robiły, ale nawet przypadkiem, nie rób im krzywdy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie panienka ma śliczne spody raczek i nóżek. Po prostu istnycud :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten postrach kocurów "Łysa" to niby Ty Małgosiu??????????No wiesz co robić awantuę o jakieś nędzne DWA!!! listeczki.Normalnie przemoc w animalistycznej rodzinie.A Rufi najbiedniejszy.Ciocia Kasia smyra wirtualnie za uszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. To było pielęgnacyjne cięcie roślinki.Ona już powinna mieć porobione rozsady, bo sporo już ma bezlistnych odcinków. Mała ogrodniczka to dostrzegła i zrobiła porządek.
    Miłego, ;)
    P.S.
    Też mam w domu scindapsus.Przez wiele lat formowałam go dookoła kolistych podpórek.Teraz mam już tylko nowe rozsady i to w uprawie hydroponicznej.
    Wiesz, to diablo wytrzymała roślina, aż dziw bierze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, czy to nie podpada jeszcze pod mobbing? Kocie lobby górą, kurka! Hm, mam nadzieję, że przynajmniej sam Rufi wierzy w to, że jest psem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie sobie radzi cwaniara :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka pewna siebie i zadomowiona kita no no .... jest śliczna :-)))

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...