piątek, 15 lutego 2013

Nikogo nie pominęłam?

Sprawdźcie, proszę, czy lista artystów na jutrzejszą wystawę jest pełna.
Osoby, które nie nadały swoim pracom tytułu, mogą to zrobić. :)


1. Pantera 
2. Qra domowa 
3. Gałagutek
4. Miśka 
5. Jaskółka 
6. Maskotka
7. Kaprysia 
8. Anna M. 
9. Tojav 
10. Rafał vel lipton_ER.
11. Jestem 3xl
12. Ania Jarmuła 
13. MójCiOn
14. Giga 
15. Mags Tworkowska 
16. Iva Pas 
17. Igor 
18. JolkaM 
19. Anka Wrocławianka



Dziś do godziny 20.00 wciąż można zgłaszać swoje prace.
Zapraszam na jutro!  


PODPIS

14 komentarzy:

  1. Ja nie zdążyłam - robię mielone z ponad 'kila' mięcha! To prezent... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku :(, to jednak się spóźniłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. papuga zawsze druga...lub inny drób:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie udało sie pominąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem :D
    strasznie wciągające to jest ;)
    u mnie tytuł to może....
    "kwiat miłości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ni zdążyłam, szkoda. Ale pobawiłam się troszkę aplikacją:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tez nie zdążyłam, buuuuu...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...