sobota, 16 lutego 2013

Pierwsza Blogowa Wystawa Prac SILK - 2013

Witajcie najmilsi goście na wyczekiwanej niecierpliwie wystawie!

Proszę zachować ciszę, skupienie, nie jeść, nie pić, nie żuć gumy,
a najważniejsze - założyć na buty miękkie kapucie,
żeby mi nie poniszczyć podłogi w sali wystawowej!
Oto prace nadesłane w kolejności zgłoszeń.
Na końcu jest niespodzianka, a za nią... zapowiedź jeszcze jednej. :)
Uwaga: światła, przecinam wstęgę i start!

Pierwszą Blogową Wystawę Prac SILK - 2013 uważam za OTWARTĄ!

1. Pantera - Zachód słońca nad morzem.
2. Qra domowa - Kotek.
3. Gałagutek - Kwiat miłości.
4. Miśka - Blogowy świat.
5. Jaskółka - Żaba.
6. Maskotka - Abstrakcja.
7. Kaprysia - Okulary.
8. Anna M. czyli Rapsody - Tree.
9. Tojav - Serce.
10. Rafał vel lipton_ER - Takie coś.
11. Jestem 3xl - Róża.
12. Ania Jarmuła - Bez tytułu.
13. MójCiOn - Uciekająca panna młoda.
14. Giga - Niezapominajki. 
15. Mags Tworkowska - Różowa eksplozja.
16. Iva Pas - Energetyczna kula.
17. Igor - Wojownik.
18. JolkaM - Malachit.
19. Anka Wrocławianka - Kwiaty dla artystów. 

20. Alcydło - Motyl.
21. Alucha - Wiosna, wiosna... 
Pomyślałam sobie, że fajnie będzie zagłosować na pracę, która najbardziej się spodoba i przygotowałam sondę. Można oddać tylko jeden głos z jednego IP. Głosowanie kończy się w poniedziałek 18.02.2013 o godzinie 20.00 - chcę dać szansę głosowania tym, którzy nie zaglądają do komputera przez weekend (chodzą słuchy, że tacy istnieją naprawdę!)

Link do sondy: 


Zwycięzca oprócz niemałej satysfakcji może liczyć na... niespodziankę. :)))
Ja tam już wiem, którym dziełem jestem zachwycona i które dostanie mój głos, choć wybór był strasznie trudny, bo podoba mi się co najmniej kilka! Jako gospodyni nie wypada mi jednak o tym mówić, jednak Wy piszcie, proszę, w komentarzach, który obraz/obrazy Wam się podoba/ją i dlaczego. Twórcom na pewno będzie miło. :)
Dziękuję Wam bardzo serdecznie za udział w tej sympatycznej blogowej zabawie.
To fajne doświadczenie móc popatrzeć na Waszą kreatywność i pomysłowość.

Wspaniałego weekendu!

PODPIS

Abigail wzięła udział w mojej zabawie sprowokowanej przez Alicję i napisała ciepły,  sympatyczny post. Może ktoś chce zobaczyć? Poza tym, warto poczytać, co pod tym moim postem wspomnieniowym napisała Opakowana. To się nadaje na niejeden film!


55 komentarzy:

  1. Wszystkie są niesamowite!!! Nigdy bym nie doszła do takiego mistrzostwa...!!! Coś niesamowitego !!!
    Ale najbardziej podobają mi się te kwiatowe, drzewne i wiosenne :D... :). Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany !!!
    Fajna zabawa ... a prace bardzo różne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita różnorodność!:)) A niektóre naprawdę piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace jestem zachwycona kwiatami.Gratulacje dla wszystkich dla wszystkich wykonawców,

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczaki! Niełatwo będzie wybrać tę jedną... A pierwsza myśl, jaka mi się nasunęła podczas przeglądania, to o TwójCiOnowym, że jest to praca bardzo... japońska. Mimimalistyczne podejście działające na wyobraźnię. :) Urzekły mnie też Okulary Kaprysi. Ale i Wiosna Ali swoim bogactwem i bujnością mnie zachwyca, i może z tęsknoty za nią (znaczy się za wiosną, bo przecież nie za Alą ;). Niezapominajki Gigi, hm... A przecież i ten ogień od Liptona rozpala wyobraźnię, choć całkiem inny od Uciekającej panny młodej. No i jak tu wybrać? A Serce, a Pantery Zachód, a Drzewo, a Abstrakcja?! Aaaaaaaaa! Ratunku, potrzebuję około dwudziestu komputerów z różnymi IP!

    Pozdrawiam Ciebie, Anko, i wszystkich Artystów, miłego weekendu. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobny dylemat :))Wszystkie kwiaty, drzewko, takie cuś ;)), okulary- boskie, uciekająca panna młoda- cymesik! Wojownik- rispekt ;)))
      Trudny wybór !
      Pozdrowienia dla wszystkich artystów :)

      Usuń
    2. O tak o tak, jedno lepsze od drugiego! I jak tu wybrać? :(
      Mnie jeszcze róża urzekła i podpis 3xl - wczoraj po wysłaniu już swojej pracy dopiero zajarzyłam, że obraz nie musi być symetryczny... (no coments) i zaczęłam ćwiczyć swoje 'alucha' - byłam dumna z tych wielkich koślawych liter, ale 3xl... Ech :P

      Anko dziękuję za Twą łaskawość ;)

      Usuń
  6. Wszystkie super - kwiaty najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te prace,jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i mam problem, bo kilka prac bardzo mi sie podoba
    Jestem pod ogromnym wrażeniem. Gratuluje wszystkim artystom :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drzewo Ani M. przebija wszystkie inne! Jest piekne i niepowtarzalne, wymagalo sporo pracy, bo nielatwo tego silka ujarzmic.
    Glos oddany.

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam i też gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace i z fantazją :). Głos oddałam, choć nie było łatwo . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie powaliła róża 3xl-ka ale on już to doskonale wie. Poza tym wszystkie prace są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. rajuśku, jakie to śliczne ! ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głos oczywiście oddany, choć wszystkie zachwycają innością ;)

      Usuń
  15. Ło Matko i Córko...Toż to w rami oprawić i w galerii powiesić...
    Macie Ludeczkowie talenta przeogromne...:o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam na Gigę - niezapominajki. Ale wszystkie piękne, choć wolę te niesymetryczne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomyslowe i piekne prace. Naprawde ciezki wybor, ale glos oddany, chociaz przyznam, ze przydaloby mi sie jeszcze ze dwa glosy;))

    OdpowiedzUsuń
  18. cztery mnie urzekły, bo wcale nie łatwo zrobić w silku coś;) Bukiet gospodyni, róża, niezapominajki i drzewo. Pomyślę zanim zagłosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwe dzieła sztuki. Na swojego faworyta już oddałam głos, choć wszystkie dzieła m się podobają, drzewo jest po prostu niesamowite. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezapominajki Gigi najbardziej przypadły mi do gustu, ale jest wiele niesamowitych prac.

    PS. Moim skromnym zdaniem wszelkie sondy/głosowania mają sens, gdy głosujący nie zna autora pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga. Mogłam to tak zrobić. Wierzę jednak, że ponieważ nie gramy o złote kalesony, to głosujący są obiektywni.

      Usuń
  21. Głos oddałam...chociaż decyzja łatwa nie była.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie piękne,nie mogę oczu oderwać.
    Jejciu nie mogę się zdecydować,popatrzę jeszcze troszeczkę i oddam swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  23. niezła wystawka:) zdolniśmy :)
    Raafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
  24. że tak powiem, a nagrody dla głosujących? :D
    wszystkie obrazki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  25. oj , ciezko bylo wybrac. jaka kupa artystow tu jest! gratuluje WSZYSTKIM!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybór trudny; mają jednak wiele wspólnego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ...a mnie urzekła praca Pantery...

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam. Wszystkie fajne, muszę poćwiczyć, może i ja coś niesamowitego stworzę:)

      Usuń
    2. Potwierdzam, że chodzi o inną Anię M. :) Ta inna, dla rozroznienia nosi nick Anna M, a nie Ania M.

      Usuń
    3. Zrobiło się małe zamieszanie :) Chyba pora zmienić nick ^^

      Usuń
    4. Anno M. - zajrzałabym do Twego bloga. Czy jest zahasłowany?

      Usuń
    5. A powiem szczerze, że nie wiem, nie pisze często :)

      Usuń
    6. i cos poprzestawiałam, wiec moze teraz?

      Usuń
  29. Trudno bylo wybrac, ale w koncu sie zdecydowalam i wybralam. Glos oddany.
    Pomyslowe sa jednak wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zagłosowałam na Niezapominajki. Ale gdybym mogła oddać więcej głosów, to postawiłabym jeszcze na Różę i Kwiat Miłości :) Piękne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja chciałam przesłać pracę, ale nie zdążyłam :( ale i tak by nie pasowała do tych. Bardzo fajne dzieła. Zagłosuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pod wrażeniem, papucie mi pospadały.
    Trudny wybór, ale jak już tu trafiłam, oczy nacieszyłam, to nie wypada nie zagłosować.
    Pozdrawiam autorów

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie podoba się motyl, ale ...cała reszta tez super:)To wcale nie takie łatwe;)

    OdpowiedzUsuń
  34. "Uciekająca panna młoda"- za oryginalny pomysł i poczucie humoru. Wszystkie prace godne podziwu. Pogratulować autorom.

    OdpowiedzUsuń
  35. Róża mnie urzekła ,serce też :-))
    Głos oddałam ;)
    A poza tym wszystkie prace piękne !
    Ja próbowałam ,ale nie mam cierpliwości . Nic mnie się nie słuchało to rysowanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie urzekło drzewo więc na tę pracę zagłosowałam, tym bardziej, że wiem jak trudno stworzyć realistyczny obraz w tym programiku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, niektóre to istne dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam te prace kilka razy, a decyzja jest wciąż trudna. Tak jak podejrzewałam, te niesymetryczne trudniej stworzyć, a poza tym są bardzo finezyjne. Za to te symetryczne urzekają regularnością. No, ale zaraz zagłosuję...
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  39. oooooch w ostatniej chwili:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...