niedziela, 10 lutego 2013

Pierwsza Blogowa Wystawa Prac SILK. Kto chętny?

Kilku osobom spodobała się wczorajsza aplikacja. Świetnie! To może się zabawimy?
Kto ma ochotę, niech stworzy swoje własne dzieło, niech popisze się kreatywnością, wpadnie na jakiś pomysł, znajdzie swój styl, a potem, gdy dzieło już powstanie:
- niech umieści je u siebie na blogu, a u mnie w komentarzu pod tym postem zostawi link,
- lub przyśle mi swoją twórczość na adres: anka.wroclawianka@op.pl.

W przyszłą sobotę (16.02.2013) zbiorę to w jednym poście i będziemy mieli Pierwszą Blogową Wystawę Prac SILK. 
Tylko jedno dzieło! Swój rysunek można zapisać, robiąc zrzut ekranu. Jestem bardzo ciekawa, co wymyślimy i czy te nasze dzieła będą w jakiś sposób świadczyły o nas, czy będą do nas pasowały i co da się "wycisnąć" z tej aplikacji.
Kto się bawi?


Można umieścić u siebie banerek z przekierowaniem do tego postu. :)
MójCiOn, który też zapowiedział swój udział, twierdzi, że ten banerek może zniechęcić, ale cóż, zbyt uzdolniona plastycznie to ja nie jestem. :)

link do aplikacji SILK: http://new.weavesilk.com/

* u mnie działa w przeglądarce Chrome, Firefox, nie działa w Internet Explorerze.

PODPIS

53 komentarze:

  1. hihi...no to faktycznie łikendy masz bezpostowe:)))błachachacha:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierzyłaś? Naiwna!
      :)
      ale poza tym, co to za posty! Toż to króciutkie notatki są, takie tam jakieś takie, byle jakie, hłe, hłe...

      Usuń
  2. podkład muzyczny do tego banerka - "oj, ja boję się, ona tu jest i patrzy na mnie" na melodię wiadomo jaką;) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokonalam, wykonalam, wyslalam.
    Wole jednak malowac pedzelkiem, bardziej moge nad nim zapanowac :)))
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Ja mam wrażenie, że nie panuje w ogóle nad efektem...
      Ale może jeszcze popróbuję ;)

      Usuń
    2. Idźcie na żywioł, dziewczęta:)

      Usuń
  4. wow! faktycznie fajna ta aplikacja:) możesz się poczuć jak artysta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się bawię :)! Wczoraj już sporo narysowałam, ale komp. się zwiesił i wszystko od nowa ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to widziałaś? http://weavesilk.com/ - starsza wersja Silk. Moim zdaniem też niesamowita choć trudniejsza...

      Usuń
    2. :) Fajna sprawa. Można się bawić bez końca. :) czekam na Twoje dzieło :)
      A jak Ci się podoba moja buźka? Czemu nikt jej nie broni??? buuuuuuuuuu

      Usuń
  6. Nie, nie , nie, nie dam się wkręcić w kolejny zabijacz czasu;) No, chyba,że nie wytrzymam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaprysiu, nie bądź taka! :)) Daj się wciągnąć, daj... :))))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Świetny, ale już nie mieszajmy. Niech wystawa dotyczy tego jednego silka.
      Wchodzisz, Ivo?

      Usuń
    2. Ale faktycznie prawdziwy jedwab!

      Usuń
    3. myślę;) Jestem otwarta na wszystko co z grafiką związane, więc chyba tak:) Tylko dopytam, czy można łączyć ze zdjęciem, czy wyłącznie możliwości, jakie daje aplikacja?

      Usuń
    4. Tylko ta aplikacja, choć Twoj pomysł wydaje się też ciekawy. To następnym razem! Super, Ivo :)

      Usuń
    5. Aniu przesyłam LINKA z obrazkiem:)

      Usuń
    6. Ivo, widziałam i przyjęłam zgłoszenie. Czasem nie wyrabiam się z odpowiadaniem. Sory.

      Usuń
  8. Brat Silka podoba mi się, ale wolę trzymać się z daleka od komputera.Wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja się zgłaszam do zabawy! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobra, zrobiłam aplikacją i jak mam Ci ją teraz na konkurs podesłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, napisałam przecie... Zrób zrzut ekranu i przyślij mi na maila, albo opublikuj u siebie a tu u mnie zostaw link:)
      Czekam i super, że się bawisz z nami :)

      Usuń
    2. To ja, tuman komputerowy, cieszę się, że wszystko od razu rozpracowałam i zrobiłam, a tu mnie ochrzan spotyka:( nie masz sprawiedliwości na świecie :( Posłałam dwie:)

      Usuń
  11. już powstały pierwsze prace... fajny program...

    OdpowiedzUsuń
  12. wciągnęła mnie ta aplikacja na całego :D

    moja praca:
    http://new.weavesilk.com/?vvwf

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie:))
    http://new.weavesilk.com/?vw0l&post_id=100003176597421_235383516598354#_=_

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna pani nas zaprasza do zabawy. Mam nadzieję, że też mi się uda namalować i wysłać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wyszło. Może też coś namaluję?
    termin do soboty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się moja straszna buźka? Jesteś pierwsza! :)

      Usuń
  16. ja też się zgłaszam :).....kocham ten program <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super aplikacja. A jak wciąga. Dobra zabawa i relaks zarazem. Nie znałem tego, ale spróbowałem i zaraz Ci wyślę moje dzieło. Serducho specjalnie na walentynki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny program Aniu. Oto moja praca "elf":

    http://4.bp.blogspot.com/-BENNjwT2N44/URvTOV-6G2I/AAAAAAAAEps/g6WoRcvOU4U/s400/elf.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jedną pracę: 1.bp.blogspot.com/-e1LPDyWffd8/URvTTvifudI/AAAAAAAAEp8/OuScPlD64Gk/s1600/rose.png

      i teraz ciężko wybrać którą zgłosić...

      Usuń
  19. Nie, no to jest supe,r juz se dorzuciłam do zakładeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się w to wkręciłam, dzięki za linka! Jeśli można to podsyłam maila ze swoimi bazgrołami :D

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...