sobota, 9 lutego 2013

Uwaga, uzależnia!

Uzależnia, ale też odpręża, koi, uspokaja...










Cudowna aplikacja. Wpadłam po uszy. Pamiętajcie, zanim zaczniecie się bawić, że macie rodziny, obowiązki, przyszłość przed sobą...
A zresztą, sami zobaczcie:

http://new.weavesilk.com/

* u mnie działa w przeglądarce Chrome, Firefox, nie działa w Internet Explorerze.

PODPIS

Ja tu sobie pitu-pitu, a tymczasem spisowa rodzina zwierzolubnych znowu się powiększyła! Cieszę się niezmiernie, bo ostatnimi czasy dołączyły do nas kolejne rodziny oraz ich niezwykłe zwierzaki:
105. Iza ma dwa psy i kota. Witamy Miko, Keke i kotka Behemota. :)
106. Wanda jest pierwszą osobą, która zapisała do spisu fretki! Tak się cieszę! :) Serdecznie witamy w naszej rodzinie dwie ślicznotki: Kluska i Dolores. Zobaczcie, jakie cudne!
107. ...wolny...
108. Numer ten na zamówienie, po znajomości, w drodze absolutnego wyjątku (bo musiałam opuścić poprzednie) dostała Abigail wraz ze swoimi zjawiskowymi kotami: Urwisem i Małym Kotem Denisem oraz (fanfary!!!) wężem Kajetanem! Jest to pierwszy wąż w naszej blogowej rodzinie zwierzolubnych.

Czy naczelny spisowy Igor nad tym wszystkim panuje? :)

36 komentarzy:

  1. Witamy w spisowej rodzince! idę zobaczyć tę aplikację bo fajnie te zdjęcia wyglądają. Miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest świetne! he, wyszło mi prześwietlenie Rtg kręgosłupa :) gdzie Ty to znalazłaś?

      Usuń
    2. Dziecko mi to wynalazło. :)

      Usuń
    3. To podziękowania dla Twojego dziecka!!! mój maluch dzis pół dnia rysował. Robi już nawet kwiaty :) ja przysiądę znowu wieczorem

      Usuń
    4. Twojego malucha i Ciebie zapraszam na wystawę - szczegóły jutro. :)

      Usuń
  2. W rzeczy samej, fajnie kreuje sie te esy-floresy, ale postaram sie, zeby nie ulec uzaleznieniu, bardzo sie postaram!
    Przyjemnego weekendu, Anko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetna aplikacja i bardzo wkręca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) też skojarzyło się mi z rtg - ten pierwszy obrazek to taki rozbudowany kręgosłup, potem dodałaś miednicę ;) i nie wiedzieć czemu - skąd się nagle wzięły uszy i główka kota?? :))
    Miłej soboty :)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra... wsiąkłam w ta aplikacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. He, he, obawiam się, że naczelny spisowy zalega jeszcze w łóżeczku. Ale skoro (za moimi plecami) z młodszego stał się już naczelnym, to może ma on teraz swoich tajnych młodszych, którzy odwalają za niego czarną robotę. ;)

    Bardzo miłego dnia, Aniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Jolu, to Ty nie byłaś tylko podwładną naczelnego spisowego?? No nie mów!

      Usuń
  7. Nawet nie spróbuję, bo mam dzisiaj dużo roboty;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rewanżu za wczoraj powinnaś siedzieć nad tym pół dnia :)

      Usuń
  8. Super ta aplikacja! Jeszcze nie wsiaklam bo pieke ciasto czekoladowe z coca-cola :-)
    Mąż ma dzisiaj urodziny a tortu nie chce więc niech ma to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, daj znać, czy będzie Wam smakowało. :)
      Wszystkiego najlepszego dla męża!

      Usuń
  9. Ciekawe , ale ja staram się jak najmniej przebywać w Internecie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobawiłam się trochę, ciekawe to i może wciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja później zobaczę, bo właśnie się wciągnęłam Bluesowo i oglądałam film o Riedelu i o Giercuszyńskim i w ogóle... :). Jeszcze raz dziękuję za to wyjątkowe potraktowanie. Kajetan (wąż) również :D...!!! - zadowolony z fanfar :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy wystawę? Może ogłoszę coś w rodzaju pokazu naszej kreatywności, gdzie każdy by mógł pochwalić się jednym swoim dziełem?
      :)

      Usuń
  12. juz mnie porwało, jak zapisać swoje dzieła ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię print screen, jest też w tym programie na górze share i można wysłać sobie na maila.
      Zapisz najlepsze zrobimy wystawę ;)

      Usuń
  13. jest wiele podobnych programów i bez wątpienia "fantastycznie" pożerają czas:)) Jednak trzeba jego część przeznaczyć i na zabawę, tak dla równowagi:) Wiek tu nie ma znaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry

    Jestem Tytus, mieszkam z moją przyjaciółką Tolą, czarnym trochę zarozumiałym kociskiem, ale bardzo się lubimy i zapraszamy do nas na pogawędkę. Fajne te bohomazy. Pozdrawiam Tytus

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak odpręża to mi juz bardzo się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. aplikacja mnie wessała :))) ale nie umiem zapisać swoich obrazów :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja mam duże zaległości...
    To jest świetne. Raz kozie śmierć. Niech uzależnia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...