środa, 5 czerwca 2013

Mieszkańcy pól




PODPIS

31 komentarzy:

  1. Allle się pan bażant wystroił i zabrakło im już forsy na strój dla bażancicy, no cóż takie życie.
    Dobranoc kolorowych snów jak bażancie piórka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie znalazłaś te piękności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tę parkę ustrzeliłam podczas pobyty w Holandii, ale identyczna chodziła po naszym wiejskim ogrodzie podczas gdy mój aparat był w naprawie. Mam kilka zdjęć komórką, jednak nie nadają się do publikacji.

      Usuń
    2. Oooo! A ja chyba nigdy nie widziałam bażanta na żywo...

      Usuń
    3. Ja mogłam się mu dobrze przyjrzeć, był niemal za szybą. Wyobrażasz sobie mój żal, że byłam bez aparatu...
      Widziałam ich wiele, bo mój Tato i wujek byli myśliwymi, niestety :(
      To są zachwycające ptaki.

      Usuń
    4. Bażanty żyją we Wrocławiu na Niskich Łąkach i nad Odrą na wysokości zoo ,Widziałam tam kilka razy bażanta, nigdy bażancicy, widocznie zlewa się z otoczeniem i z większej odległości trudno ją dostrzec.

      Usuń
  3. ...ale piękny bażant, cudo...

    ...mogę prosić o foto...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan bażant i jego znajomi odwiedzali mój ogród zimą cała gromadka wyjadała ziarna ,które wysypuję ptakom.Teraz ich nie widzę,ale znowu powrócą z pierwszymi mrozami.Lubię jak paradują po ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bażancice mają piękną oprawę oczu:) Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bażanty to piękne ptaki. Samiec, oczywiście, ładniejszy. Kiedyś trafiłem w lesie na całe stadko malutkich bażancików. Szybko rozbiegły się w wysokiej trawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niezbyt często widuję bażanty. mało ich u nas albo się chowają.
    spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się od razu kojarzy anegdotka z cyklu " z życia wzięte" :) Koleżanka ma taką mocno zakręcona córeczkę :) I kiedyś na spotkaniu towarzysko-rodzinnym plecie się rozmowa na tematy kulinarne, więc córeczka nieco się wyłączyła. Ocknęła się dziewczyna kiedy była mowa o bakłażanach, więc cichutkim, eterycznym głosem oznajmiła ... "aha... a mi bakłażan wczoraj przed samochodem przeleciał" :)))))))))))
    Min osób zgromadzonych chyba nie muszę opisywać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne... bakłażany (patrz: komentarz Emki wyżej). :) Gdzie Ty je dorwałaś, Aniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, mieszkam obok ich rezerwatu, a tak ciężko je zauważyć:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęścia w "polowaniu" na te piękne ptaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz, u mnie na polach też taka bażancia rodzina mieszka, są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ta natura nierówno kolorami dzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego kobiety się malują, równowaga w przyrodzie musi być ;)

      śliczne i moje ulubione:)

      Usuń
  14. Że też tobie się te ptaszyny udało sfotografować!!!!! Pod wrażeniem jestem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć na forum Planety Ptaków czekamy na Ciebie. Gdy zdobędziemy 40 użytkowników ogłosimy konkurs - żwirki do kuwet do wygrania.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...